БЦ Профспілка освіти
Четвер, 28.03.2024, 19:30
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 234
Головна » 2014 » Грудень » 3 » Майбутнє вчительської професії – Спеціальна конференція ЄКПО
Майбутнє вчительської професії – Спеціальна конференція ЄКПО
12:51

26-27 листопада 2014 року понад 250 представників профспілок вчителів з усієї Європи зібралися у Відні для участі у Спеціальній конференції Європейського комітету профспілок освіти (ЄКПО). 
Головна мета заходу і тема основних резолюцій конференції – «Майбутнє вчительської професії».
Під час Конференції основна увага була зосереджена на трьох ключових темах: 
• фінансування та державно-приватне партнерство у сфері освіти; 
• інновації в освіті та європейська соціальна модель – під загрозою; 
• соціальна нерівність і вчительська професія. 
Окрім основної резолюції конференції, запропонованої Комітетом ЄКПО, щодо визначення змісту педагогічної професії в 21-му столітті, Федерація вчителів середньої школи Греції і Профспілка вчителів Сербії запропонували резолюцію про наслідки неолібералізації для сфери освіти, також було розглянуто ще два політичних документа, підготовлених Постійним комітетом з питань вищої освіти і науки, щодо забезпечення якості роботи вищої школи та щодо дослідників-початківців. 
Необхідність інвестицій в освіту – акцент конференції ЄКПО
У той час, як у Брюсселі голова Європейської комісії Жан-Клод Юнкер оголосив про масштабний план з метою стимулювання росту в країнах Європейського Союзу, представники профспілок освітян, що зібралися на Спеціальну конференцію ЄКПО, закликали Єврокомісію забезпечити, щоб ці інвестиції принесли особливу користь освітній галузі. 
Делегати від членських організацій Інтернаціоналу освіти з усіх куточків Європи наголосили на необхідності інвестицій в освіту – як в інфраструктуру, так і в людські ресурси. 
Генеральний директор Генерального директорату Європейської Комісії з питань освіти та культури Ксав’є Пратс-Монне, один з основних доповідачів на конференції, наголосив, що з восьми напрямків, визначених програмою Єврокомісії, два безпосередньо стосуються освіти, і закликав профспілки освітян, як соціальних партнерів Єврокомісії, брати активну участь у подальшому обговоренні програми, щоб гарантувати належну увагу до питань майбутнього викладацької професії в Європі.
Відкриваючи конференцію, генеральний секретар Інтернаціоналу Освіти Фред ван Левен зазначив, що цілісний підхід до освіти, який відстоює ЮНЕСКО в доповіді 1996 року «Освіта: прихований скарб», в останні роки зазнає величезного тиску. «Окрім того, що освіта вчить нас тим практичним навичкам, які допомагають орієнтуватися в житті. Освіта також відіграє надзвичайно важливу роль в передачі демократичних цінностей, на яких базується наша культура і суспільство», – наголосив він.
Європейський директор Мартін Рьомер у своєму виступі підтримав думку ван Левена: «Сьогодні європейська соціальна модель зіштовхується зі значними викликами. Ми повинні працювати разом, щоб забезпечити вирішення цих викликів, значним чином, і завдяки освіті».
Конференції передували засідання Робочої групи Центральної та Східної Європи (мережа CEENET), виставка, присвячена питанням якості освіти, а також три практичних семінари про вплив економічної кризи на освіту, вищу освіту та науку та про рівність можливостей у сфері освіти. 
Мережа CEENET – новий напрям розвитку освіти країн Центральної та Східної Європи
Беручи до уваги аспекти історичного розвитку, ЄКПО в 2004 році прийняв стратегію включення до свого складу організацій вчителів з 10 нових країн ЄС та Центральної і Східної Європи. 
Вцілому ця стратегія виявилася успішною. Тому в 2010 році – після оформлення нової структури ЄКПО – схожі заходи були здійснені для прийняття до складу членських організацій з країн, що не є членами ЄС.
Однак, ці заходи були частково успішними, оскільки обмежене використання російської мови було перепоною для повноцінної участі нових членів у діяльності Інтернаціоналу Освіти та Європейського комітету профспілок освіти. Для забезпечення комунікації між членськими організаціями в Центральній та Східній Європі, а також з метою сприяння їх більш активного залучення до діяльності Інтернаціоналу та Європейського комітету, управління мережею CEENET буде здійснюватися безпосередньо ЄКПО. 
Завдання новоствореної структури – забезпечити охоплення мережею всіх російськомовних членських організацій, включно з країнами Азіатсько-Тихоокеанського регіону, назви яких закінчуються на «стан», так як це гарантує більш послідовний підхід.
У зв’язку з цим з’явилася необхідність перевести Казахстан, Киргизстан і Таджикистан зі складу Азіатсько-Тихоокеанського регіону в Європейський регіон ЄКПО. На сьогодні в Туркменістані немає членської організації Інтернаціоналу Освіти, а в Узбекистані членська організація існувала до 2013 року. 
Рішення про зміну регіону було прийняте на засіданні Правління Інтернаціоналу Освіти 22 жовтня 2014 року і відразу ж вступило в силу.

 

За матеріалами міжнародного відділу ЦК Профспілки

Переглядів: 460 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Форма входу
Календар новин
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Друзі сайту
Статистика
БЦ Профспілка освіти © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz