Відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України (далі – Фонд) від 30.07.2015р. №13-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18.08.2015 за №991/27436, визначений порядок надання органами Фонду послуг в електронній формі через веб-портал електронних послуг (www.portal.gov.ua).
Так, кожна застрахована особа, попередньо зареєструвавшись у базі даних веб-порталу, може щомісяця отримувати на свою електронну адресу виписку із системи персоніфікованого обліку. Там буде перелік страхувальників, які подавали щодо неї відомості в систему персоніфікації, вказано суму заробітку, з якої сплачено страхові внески, кількість днів для стажу, будуть відмітки про сплату пенсійного (єдиного) внеску; відомості про спеціальний (пільговий) стаж. Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як його роботодавець сплачує за нього єдиний внесок, і в разі потреби звернутися до нього з претензіями. Пенсіонери ж зможуть регулярно діставати відомості з власної пенсійної справи. Там буде вказано вид та суму призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством; назву закону, згідно з яким призначено пенсію, тощо.
Далі https://drive.google.com/file/d/0B1nEEmCNV9_QajBBcE50cFBxVWc/view?usp=sharing |