П О Л О Ж Е
Н Н Я
про міський
громадський огляд-конкурс
стану умов
і охорони праці
в установах
і закладах освіти міста
І. Завдання огляду-конкурсу
Міський
огляд-конкурс стану умов і охорони праці проводити щорічно з 01 січня по 31
грудня в загальноосвітніх школах, дитячих дошкільних і позашкільних установах з
метою підвищення уваги, удосконалення, активізації роботи, подальший розвиток
творчої ініціативи з питань безпеки життєдіяльності.
ІІ. Організація проведення
огляду-конкурсу
Огляд-конкурс
проводиться на підставі спільного рішення колегії управління освіти і науки і
президії міської ради Профспілки працівників освіти і науки України.
З
метою організації і проведення огляду-конкурсу створюються оргкомітети:
управління освіти і науки та президії міської ради Профспілки (додаток № 1) при
ЗОШ, ДНЗ та позашкільних навчальних закладах.
В
склад організаційного комітету входять представники адміністрації та виборчого
профспілкового органу установи.
Оргкомітети
затверджуються:
при управлінні освіти і науки та президії міської
ради Профспілки працівників освіти і науки України спільним рішенням; при
загальноосвітніх школах, ДНЗ, позашкільних установах спільним рішенням і
затверджуються на зборах трудового колективу.
ІІІ.
Основні показники, за якими визначаються
переможці
огляду-конкурсу
АКТ
перевірки стану охорони праці в
____________________________________
найменування школи, ін. установи
Дата перевірки __________
1. Організаційні заходи
1.1. Виконання заходів, передбачених колдоговором.
1.2. Наявність наказу про призначення відповідальних осіб за
стан охорони праці:
– по школі, в кабінетах, майстернях, лабораторіях та ін., іншій установі;
– при експлуатації електрогосподарства;
– при експлуатації котлів і обладнання котельної.
1.3. Наявність акта перевірки готовності школи до нового
навчального року.
2. Безпечна експлуатація електроустановок і
електромережі
2.1. Наявність електросхем електроустановок і електроосвітлення.
2.2. Наявність допуску до роботи у електрика і
співробітників, працюючих на електроустановках.
2.3. Наявність акта перевірки контуру захисного заземлення.
2.4. Наявність акта випробовування опору ізоляції електропроводки.
2.5. Випробування індивідуальних захисних засобів.
2.6. Наявність журналу експлуатації електроустановок (вентустановок)
і електроосвітлення.
3. Забезпечення повітряно-теплового режиму,
нормальної освітленості і шкільної гігієни
3.1. Наявність паспорта на котельне обладнання.
3.2. Наявність допуску до роботи у кочегарів.
3.3. Наявність паспортів на вентиляційні установки.
3.4. Наявність графіка планово-попереджувального ремонту вентустановок.
3.5. Наявність акта СЕС по перевірці повітряно-теплового
режиму.
3.6. Наявність акта СЕС по перевірці освітленості приміщень.
3.7. Наявність актів СЕС по перевірці на запиленість, загазованість.
3.8. Санітарний стан приміщень, кабінетів, майстерень, лабораторій та ін.
4. Забезпечення безпечного
проведення навчально-виховного
процесу
4.1. Розміщення обладнання і його відповідність нормам
охорони праці в майстернях, спортзалі, навчальних кабінетах та ін. приміщеннях.
4.2. Наявність і стан захисних пристроїв на верстатах та ін. обладнанні.
4.3. Оформлення і ввід в експлуатацію по акту кабінетів підвищеної
небезпеки та ін. приміщень установи.
4.4. Правильне збереження зброї.
4.5. Організація збереження кислот, лугів та інших отрутохімікатів, горючих
речовин і ЛЗР.
4.6. Наявність акта інвентаризації хімічних речовин.
5. Пожежна безпека
5.1. Наявність поповерхових планів евакуації. Проведення тренувань.
5.2. Наявність своєчасної зарядки вогнегасників.
5.3. Наявність протипожежного обладнання та ін. інвентарю відповідно до
норм.
6. Пропаганда знань охорони праці
6.1. Проведення і оформлення інструктажів по охороні праці з
працюючими і учнями відповідно до «Типового положення про навчання з питань
охорони праці» (ДНАОП 0.00 - 4.12-99), затвердженого наказом Комітету по
нагляду за охороною праці України від 17.02.99, № 27.
6.2. Наявність інструкцій по охороні праці, їх відповідність
умовам роботи.
6.3. Проведення і оформлення інструктажів по охороні праці з
учнями в кабінетах підвищеної небезпеки.
6.4. Наявність інструкцій по охороні праці в кабінетах,
майстернях та ін. приміщеннях.
6.5. Проведення і оформлення інструктажів по охороні праці
при проведенні позашкільних, позакласних заходів, пов'язаних з підвищеною
небезпекою.
6.6. Наявність інструкцій по охороні праці при проведенні
заходів і занять поза школою та ін. установою.
6.7. Наявність плакатів, попереджувальних написів, стенда або куточка по
охороні праці.
7. Забезпечення спецодягом і медобслуговуванням
7.1. Забезпечення учнів і працюючих спецодягом, спецвзуттям і
засобами індивідуального захисту.
ІV.
Підведення підсумків огляду-конкурсу стану умов
і охорони
праці в установах і закладах освіти
Оргкомітети
по організації і проведенню огляду-конкурсу в ЗОШ, ДНЗ і позашкільних
навчальних закладах підводять підсумки і подають звіти огляду-конкурсу в
спільну комісію адміністрації і профспілкового активу до 20 грудня.
Міський
оргкомітет підводить підсумки огляду-конкурсу і представляє на спільне
засідання відділу освіти і Президії до 1 січня поточного року в три етапи
Для переможців огляду-конкурсу
надаються такі заохочення:
-
за І місце – грамота міського управління освіти і науки, міської
організації Профспілки, цінний подарунок;
-
за два ІІ місця – грамота міського управління освіти і
науки, міської організації Профспілки, цінний подарунок;
-
за два ІІІ місця – грамота міського управління освіти і
науки, міської організації Профспілки, цінний подарунок.
Голови комісій по охороні праці
нагороджуються подяками міського управління освіти і науки, міської організації
Профспілки працівників освіти і науки України.
„ЗАТВЕРДЖЕНО”
рішенням управління освіти і
науки,
президією міської ради Профспілки
протокол № 25 від 29 жовтня 2003
року
Склад
оргкомітету
міського
огляду-конкурсу стану умов
і охорони
праці в установах і закладах освіти
голова оргкомітету
|
-
|
Олійник О.Б. – начальник управління освіти і науки;
|
співголова оргкомітету
|
-
|
Чепурченко В.П. – голова ради Профспілки працівників освіти і науки
України;
|
заступник
|
-
|
Чумак С.В. – провідний спеціаліст управління освіти і науки;
|
заступник
|
-
|
Дерещук Л.Д. – голова виборного профспілкового органу ЗОШ № 10;
|
члени оргкомітету
|
-
|
Чуб О.В. – голова виборного профспілкового органу управління освіти і
науки;
|
|
|
Гурін В.О. – директор ЗОШ № 13;
|
|
|
Жежіль В.Д. – директор ЗОШ № 1;
|
|
|
Ткаченко В.М. – директор ЗОШ № 3;
|
|
|
Садаєва О.І. - директор ЗОШ № 5;
|
|
|
Слободянюк М.Т. - директор ЗОШ № 6;
|
|
|
Шуліпа Н.Б. - директор ЗОШ № 7;
|
|
|
Сержук В.М. - директор ЗОШ № 11;
|
|
|
Добронравіна Н.І. - директор ЗОШ № 18;
|
|
|
Мар’яновський Ю.В. - директор ЗОШ № 22
|
|
|
Корнєва Т.М. – голова виборного профспілкового органу ЗОШ № 4
|
|
|
Старовойтова О.К. – голова виборного профспілкового органу ЗОШ № 8;
|
|
|
Надтока С.І. – голова виборного профспілкового органу ЗОШ № 9;
|
|
|
Павленко А.І. – голова виборного профспілкового органу ЗОШ № 15;
|
|
|
Дорош О.Г. – голова виборного профспілкового органу ЗОШ № 21;
|
|
|
Халявінська М.К. – завідуюча ДНЗ № 2;
|
|
|
Римаренко Г.Є. - завідуюча ДНЗ № 26
|
|
|
Дмитренко Р.Я. – голова виборного профспілкового органу ДНЗ № 42;
|
|
|
Вадченко Л.І. – голова виборного профспілкового органу ДНЗ № 33
|
|